WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR JOU!

Vacature vrijwilliger beheer en onderhoud
De parochie is actief bezig met een goed beheer en onderhoud van haar gebouwen en installaties. Daarvoor heeft het parochiebestuur met spoed ondersteuning nodig van een vrijwilliger voor het beheer en onderhoud.
Dit doet de vrijwilliger beheer en onderhoud:
In overleg met de verantwoordelijke parochiebestuurder:
- Het opnemen van gebouwonderdelen of installaties, op basis van inspectierapporten en/of geconstateerde gebreken, en het gewenste onderhoud bepalen;
- Een beschrijving maken van de uit te voeren werkzaamheden, met daarbij foto’s of tekeningen;
- Offertes opvragen, deze beoordelen en vervolgens advies uit-brengen aan het bestuur;
- Na bestuursbesluit de opdracht bevestigen en de uitvoering en oplevering begeleiden (eindverantwoordelijkheid ligt bij de parochie-bestuurder);
- Controleren van uitgevoerd contractonderhoud door derden;
- Regelmatig overleg met de parochiebestuurder over de (voortgang van) projecten.
Wat vragen wij:
- Bouwkundige kennis en enige affiniteit met installaties.
- Kennis en werkervaring met het onderhoud van gebouwen.
- Enige computerkennis (Word en Excel).
- Ongeveer 2 à 3 uur tijd per week. De tijdsbesteding varieert en zal in de zomermaanden minder zijn. Overdag inzetbaar, incidenteel ’s avonds.
- Je woont in de gemeente Heusden en voelt je betrokken bij de parochie.
Interesse? Of misschien nog vragen over deze vacature?
Neem contact op met het secretariaat van de parochie. Dat kan telefonisch (werkdagen van 09.00 – 12.30 uur) op 0416 – 37 22 15.
Of stuur een e-mail naar secretariaat@wonderbaremoeder.nl.
Vacature Penningmeester
Omdat de zittingstermijn van onze huidige penningmeester afloopt is het parochiebestuur per 1 juli 2023 op zoek naar een nieuwe penningmeester. Het betreft een onbezoldigde functie.
Dit doet de penningmeester:
- Verzorgen van de financiële administratie (in Exact Online), samen met een medewerkster en vrijwilligers van de parochie;
- Bijwonen van de maandelijkse parochiebestuursvergaderingen;
- Financieel onderbouwen van (investerings-)beslissingen;
- Opstellen van begroting en jaarrekening;
- Aanspreekpunt zijn voor banken, verzekeraars en Belastingdienst;
- Verzorgen van de Actie Kerkbalans, samen met de werkgroep Kerkbalans.
Wat vragen wij:
- Ongeveer 4 uur tijd per week.
- Affiniteit met bovenstaande punten is een vereiste, kennis van Exact Online is een pre.
Interesse? Of misschien nog vragen over deze vacature?
Neem contact op met het secretariaat van de parochie. Dat kan telefonisch (werkdagen van 09.00 – 12.30 uur) op 0416 – 37 22 15.
Of stuur een e-mail naar secretariaat@wonderbaremoeder.nl.